Benim gibi meme ucu olmayıp silikon uçla bebeğini besleyenler varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız ..?
Her emzirdiğimde süresi çok uzun oluyo çok uzun emiyor biraz endişeleniyorum..
(Yeni 1 haftalığız ve çok zor bir haftaydı, meme ucum yoktu ve 3. Gün sütüm geldi, bundan dolayı da bebeğim sarılık oldu dün fototerapi aldı bu sabah çıktık çok kötüydü.. her emzirişimde silikon meme ucuyla emzirmek zorundayım ve bazen sütüm yine gelmezse azalırsa endişeleri yaşıyorum. Ekstra mama da kaşıkla veriyorum. Psikolojik olarak biraz çöktüm)