Kızlar bu arada dün doktora gittik tüm kontrolleri yapıldı yine hiç kilo almamış hatta vermiş ama on gündür ishali vardı sanırım ondan verdi. Kafası az da olsa büyümüş bir iki ay daha az da olsa büyümeye devam ederse kendini kurtarır dedi doktor sanırım tehlike geçti 🥰 kilo için de rapor çıkattı reçeteli mamalara başlacagız bugün