Niloyailetospik Kızım 4 ay 1 haftalik 10 gündür meme reddediyor emmiyor ağlıyor kucakta susardi eskiden şimdi kucaktada ağlıyor. Uyumuyo uyusa hemen uyanıyor. Ne yapacağımı şaştım.
NewMomm1 Niloyailetospik bana hemşire duşta emzirmeyi dene demişti. Bir de sakin karanlık sessiz ortamda. Hafif loş ışık olabilir. Benim oğlan bir daha tutmadı ama belki sizinki tutar
Ardenaden Niloyailetospik lik basladi 5.ayda bitti.beyaz gurultu yanliz klma sessiz ortam ve sakinlik onemli
gger Ayakta emzirmeyide deneyebilirsiniz bebek kucakta ayakta yavas yavas yürüyerek. Öylede okumuştum bir deneyin isterseniz. Birde plates topu üzerinde hafif zıplarken.
Ardenaden Ardenaden ayrica en sevdgi memede ayakya emzirdm yarim yamalak uykuya gecirdm otrdm emzirmeye devam ettm iyice dalica dgr memeye gecirdm cevirip.ve hem uykuda emzirdm 1 ay nerdeyse surekli uykuya gecislerde snra smdi normal emziriyorm 4 gundur sukur
Ardenaden Ardenaden pes etmeyin korkmayn gecici bi surec beyaz gurultu fon makinasi sesi bunkri mutlaka deneyin