Honki_Ponki Ecemsultan valla ben 1 i begendim 2 sadece düz siyah olsaydı evet o daha şık dururdu ama önündeki örümcek agı gerçekten hiç hoş degil ama enazından 1 pullu payet ve güzel ben ce bir çok kişide 1 demiş ben olsam 1 secerim