ahidem su çiçeği gibi viral bir hastalık. Kuluçka dönemi var, Bi süre sonra kendiliğinden geçiyor. Maksimum 10 gün içinde. Benim oğlumun ağzında ve boğazında da çıktığı için serumla beslenmek zorunda kaldı. Sağolsun Dr umuz 3 gün, günü birlik yatış uygulayarak yaptı. Ağzında yara varsa karadut şurubu iyi geliyor. Ama Dr a danışarak kullanın lütfen. Vücudundakilere herhangi Bi şey uygulanmadı, kendiliğinden geçti dediğim gibi. Ama kaşıntı varsa Dr unuz ona göre bir yol izleyecektir. Geçmiş olsun 🌺