1cocuksevdasi Cizgilicorap ipi varmış onun ben bilmiyorum onu çekmiş direk sonra doktora gitti doktorda iyi çıkarmışsın kendin falan demiş
Cizgilicorap Alya-Sena ya bana moral verdiniz kaç gündür ben niye taktırdım ya diyip duruyorum kötü seyleri okuya okuya paranoya yaptım iyice kaydı mı vs diye inşallah sorun yaşamam düzene girer
ilahiyatciTurkologBirAnne usenmedimyaptimbirvelet peki hormonlu muydu spiraliniz yoksa hormonsuz bakır spiral miydi? Ben de düşünüyorum ama korkuyorum
ilahiyatciTurkologBirAnne Alya-Sena peki nelere dikkat etmek gerekiyor ağır kaldırmamak mi gerekiyor istiyorum ama korkuyorum biraz
Alya-Sena ilahiyatciTurkologBirAnne ben uzun zamandir bu sekilde korundugm icin vucudum aliskin spirale oyuzden pek birseye dikkat etmiyorm acikcasi. Siz yeni taktiracaksaniz tabiki dikkat edin vucud alisana kadar agir kaldirmassinz baska bi yontemle daha korunursnz kontrolleri ihmal etmesseniz insallah bir sorun yasamazsinizm
ilahiyatciTurkologBirAnne Peki başka yöntemle korunma hep mi olmalı yoksa spiral ilk takıldığı zamanlar mi?
hasmelad 1prensessannesi ben de aynı dertteyim daha 1 ay oldu lekelenme den fazla benimki Şimdi de regl im kanamam çok İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum