EcrinYusuf boy genetik oluyor çoğunlukla, çocuklar hem ikizmiş, büyük ihtimalle erkende doğmuşlardır ve doğum boylarıda önemli. Ama ortalama olarak İlk sene en az 25cm, 1-2yaş arası 10cm ve 2-3yaş arasıda 7cm uzamışlarsa normal yeterlidir boyları. Doğum boyları ve şimdiki boyları kaç?