ennurr 4 aylığız sadece anne sütü alıyor neredeyse sabahtan beri çiş yapmadı nedeni ne olabilir sizce güzel de besleniyor pek terlemiyor da ıkınma gibi sesler çıkarıyor anlamadım yani
beyazpapatyamom Bebeğiniz kızsa vajina da yapışıklık olabilir doktorumuz idrar yapamaz demişti oradan aklımda kaldı.
kubra912 Merhaba n’aptınız acaba sorununuz çözüldü mü benim de kızım 5 aylık olacak sadece anne sütü alıyor aynı sorun günde 2 3 defa kaka yapar ama çiş yok yani bi gıdım yapsa da