barbiee_ kistlerin takibinin yapılmasını ben önemli buluyorum. Benim kızkardeşimde de kist vardı, ilaç kullanması gerekiyordu ama arkadaşlarındam regl ile vücuttan atılıyor diye duymuş ve umursamamış, 15 cm kadar olmuş kist ve neredeyse sağ yumurtasını kaybediyordu, hatta sol yumurtaya kadar ulaşmıştı. 3 saatlik ameliyatla alındı. Siz de ihmal etmeyin, tehlikeli bir konumda değil sizinkisi şuan ama takibini düzenli yapın muhakkak