Sedabilen herşeeey bilinç altında ve psikolojik, ben atlattım 3 ayı geçkin sürdü ama geçerkende geçirdi. Kitleniyordum nefes alamıyordum ağlayesım geliyordu. İlk gece oldu çok kastığımdan çok kanama oldu hatta sonra ora duvar oldu sanki olmadı aylarca.. sonra farklı yöntemlerle hallettim şükür. Kuzenimde 2 yıla yakın sürmüştü halletlesine yardımcı olabilirim. Özelden yazabilirsin istersen 🌼