Kuzum çok geçmiş olsun öncelikle büyük bir ishal salgını var ve biz bir tık daha geç kalsaydık çocuk iyice susuz kalacaktı büyük ihtimalle hastaneye gider gitmez 2 tane serum taktılar ishal hala devam ediyor ama öyle 9-10 kere değil Allahtan sizde direk doktora gidin ilaç başlayın probiyotik alın ve bol su ile yoğurtlu çorbalar içirin bize bile bulaştı dün kızım hastaneden çıktı bugün eşimle biz çok kötüyüz yani nasıl bir salgındır bu inan anlamadık