nescafevarmi Ben olsam yemezdim kimseye de yedirmezdim. Evet günah Ama bu şekilde attığım çok fazla un oldu. Kekin içinden almışsınız ama kesinlikle araya karışmış vardır görmediğiniz yani benim midem almazdı onu bunu bile bile yiyemezdim sırf israf olmasın diye de kendime bu eziyeti yapmazdım yani benim için eziyet onu yemek içinde böyle bir şey olduğunu bile bile