oeztuerk benim ilk hamileliğimde 20.haftada baş aşağı dönmüştü doğuma kadarda öyle kaldı ve normal doğum yaptım. 2.doğumumda yine erken baş aşağı dönmüştü ama 35.haftamda doktor bi baktı kafası resmen en yukarda, aha dedim daha dönmez heralde, bu sefer sezaryen olcam heralde dedim ama 3hafta sonra yine dönüp tamamen doğum pozisyonu aldı ve yine normal doğum yaptım.