Kizlar oğlum 35 haftalık doğdu yani 8 aylıkken şimdi 34 günlük oldu doğması gereken kiloya ulaştı hem gece hem de gündüz iki saatte bir emziriyorum iki aylık olana kadar hala böyle mi devam etmeliyim yoksa gunduz iki saatte bir gece üç saatte bir mi emzirmeliyim veya gece uyandıkça mı emzirmeliyim