Kızlar selam, yaklaşık 4-5 aydır safra kesesi ağrısı çekiyorum aralıklı olarak çok fena, doğum sancısı kadar var desem abartmış olmam sanırım. Safra kesemde çamurlaşma var her sancı girdiğinde acillik oluyorum. En son dün gece oldum sabaha kadar hastanedeydim. Doktor bebeğin biraz büyüsün sonra mecbur ameliyatla alınması lazım dedi. Oğlum şu an 8,5 aylık. En azından 1 yaşına gelsin diyorum ama ameliyat sonrası süreç nasıl oluyor? Emziriyorum ama memeye çok düşkün değil doyacak kadar yemek yiyor zaten iştahında bir problem yok, günde 4-5 kez emziriyorum sadece.
Süreç nasıl olur bebeğimle ilgilenebilir miyim bilgisi olan yazabilir mi