lceLady Yaralanma sonucu ayagına 5 dikiş atıldı Kücük daha 1 yasında 1 haftaya dikişler alınacak Merak ettiğim şey iz kalır mı? Ne kadar sürede iz geçer Başına gelen var mı?
Duyulurum lceLady geçmiş olsun, dikiş izi kalıyor illa ki ama güneş görmemesi, sonrasında doktorun verdiği kremleri kullanmak azaltır kalan izi
dilberhala1 lceLady İz kalmaması adına contractubex krem kullanabilirsiniz. Yiğenimin baş parmağı parçalanmıştı el dikişliydi ameliyatlıydı daha doğrusu bu kremi kullandık hiç anlaşılmıyor bile
bircemoms lceLady hiçbir yara %100 iyileşmez silikonlu krem sürebilirsiniz iz için ama ayaktaki izin pek önemseyeceğini sanmıyorum ileride
lceLady Duyulurum @dilberhala1 Acıkcası krem verilmedi Ağrı kesiciler verildi Krem için dikişlerin alınmasımo gerek acaba yoksa bu halde de sürülebilir mi
Duyulurum lceLady iz için dikişler alındıktan sonra krem kullanılır. Sargı dikiş falan olmayınca. Yanık için de öyle oluyor, önce yanık için olanlar sonra o iyileşince iz için olanlar.
lceLady usenmedimyaptimbirvelet Evet dudaktaki izler nedense kalıyor ama nebiliyim bebek ya hani dedim belki geçer diye 😞 Sizede geçmiş olsun
usenmedimyaptimbirvelet lceLady teşekkür ederim benimde 4-5 yaşındayken yırtılmıştı. Ama şimdi tıp çok gelişti belki izi geçer geçmiş olsun