Kızlar bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor ve kız.
7200 kilo. Doktor kilosu çok iyi sıcaklarda bebeğine su ver dedi. Bende gün içerisinde teklif ediyorum o da bir iki fırt çekiyor. Bugün ishal oldu. Acaba su verdiğim için mi ishal oldu ? Suyu 10 dk kaynatıp öyle veriyorum aslında