izgemom Arkadaşlar doğum yapalı 4 ay olucak son 1 aydır yoğun saç dökülmem var siz de de oldu mu olduysa ne zaman durdu ne kullandınız canımı sıkıyor bu durum
diloslarrr izgemom oldu canım 6.ay sonrası kendi kendine bitiyor saçlar yeniden çıkıyor hiçbir şey kullanmadım bile ben
Kadifemsii izgemom oldu olmaz olur mu 3. Aydan sonra başladı benim dökülmelerim Tresan ısırgan otlu şampuan çok iyi geldi
kocamdakocam izgemom hiçbişey yapmana gerek yok. Biraz dökülüyor sonra daha gür saçların çıkıyor. Masraf yapma boş yere. Ben herşey kullndım ama yok durmadı
rabiaozdmr izgemom benim de 4 aylık bebeğim var biiki aydır dökülüyor avuç avuç , bebek anneyi tanıdığında oluyormuş 😄
izgemom diloslarrr ay çok kötü ya moralim bozuluyor gördükçe kızımın saçı da dökülmeye başladı onunla beraber benimde avuç avuç döküyorum
izgemom Kadifemsii emzirme de bir sıkıntı olmaz herhalde değil mi şampuan ben yves Rocher kullanıyorum doğal içerikli diye Şuan ama
Minisse Benim de aynı süre ve dökülüyor avuç avuç 😐 hormonal değişim sebebiyle olduğu için sabrediyorum demir takviyesine ara vermiştim şimdi devam edeceğim.
izgemom Minisse ben hamileyken kullandığım vitamine hala devam ediyorum dikkat de ediyorum ama yok yine de dökülüyor
izgemom rabiaozdmr bende bebeğinin saçı döküldüğünde annenin de dökülürmüş diye duymuştum😁 ne kadar doğru bilemem