Benden anne falan olmaz ben onu anladım. Bugün sağlık ocağına gittik ondan markete tam 2 saatte eve geldik. Yola oturuyor habire. Eline kek aldım meyve suyu aldım giderek yesin diye yok. Ayakta dikiliyor gelmiyor. Yürümüyor. Bende kolundan hışımla tutup yürüttüm. Birazda bağırdım ve kızdım. Anlamayacağını bile bile ve de vicdan azabı çekeceğimi bilerek böyle yaptım. Annemlere geldim 2 haftadır burdayım çocuğun huyu çok değişti. Ben napıcam kızlar kafayı yemek üzereyim. Birde 10 haftalık hamileyim. 🥺🥹