Heyecanla bekliyorum annem diye boynuma sarılışını çünkü ilk anneliğim.. Babasına baba diyor çok kolay olduğu için ama annelikde zor olduğu gibi anne diyebilmek de çok zormuş…“ayye”:yada “ne” gibi birşeyler söylüyor ama netleştiremiyorum yada kendi içimdenmi duyuyorum diyorum sizlerin bebişleri ne zaman anne dediler