gzmgkck 13 günlük bebeğim 2 3 saatte bir emziriyorum 10 15 dk emiyor tek bebeği hatta her besleme sonrası altını değiştiriyorum çiş kaka yapıyor mutlaka çiş kaka yapması doydugunu gösterir mi? Başka nası anlarım doydugunu doymasa sürekli ağlar sanırım 🤷♀️
polunana gzmgkck bence bana gore yutkunmasını sayabılırsınız bır yutkunma 2 ml yapıyo sanırım 50 yutkunma 100 ml yapar bu sekılde buldum cozumu
Newmomy gzmgkck bunu anlamak için bizim doktorumuz düzenli 2-3 günde bir kilo takibi yapmıştı günlük 20-30 gram arası almadı gerekliydi hatırladığım kadarıyla ve bebeğin genel ağlama huzursuzluk durumuna bakmamızı söylemişti
annesininbebisi Doymayinca uyusa bile 5 dk sonra uyanıyor ağlıyor sürekli en azından benimki böyle 3 aylık, açsa ben doyurana kadar ağlıyor kuzum