Merhaba. 2 yıl önce bir eliptik bisiklet aldım ancak hiç düzenli yapamadım. İse gidip geç geliyordum hep ara ara yaptım. Şimdide son 5 kilom kaldı doğumdan kalan. Ama 2 3 kilo da ekstra vermek istiyorum . Yani anlayacağınız toplam 8 kilo vermek istiyorum. Dolapta hiçbir kıyafetim olmuyor. Bebisten zaman bulamadım şimdiye kadar şuan da 1 yaşında o uyudugunda zaman ayırıp yapabilmek istiyorum en azından günde yarım saat. Ama iştahım çok açık ekmek yemesem bike ev yemeklerini yiyorum. Instagram’da görüyorum matcha vb. Detoks çayı alıp içenler var onu da emzirdigim için almıyorum. Ayrıca emzirmesek bile insan sağlığına zararlı olduğunu düşünüyorum. Siz doğum kilolarınızı nasıl verdiniz herkes öneri yazarsa hepimize fikir olur birşeyler yapabiliriz?