Htc32 Yavaş yavaş öğreneceksiniz aslında. Daha bi arabayı tanıyın, otomatik yüklenecek zaten size benim arabam buraya girer mi girmez mi diye. Park çok ayrı bir mesele😂 Senelerdir araç kullanıyorum, hala park ederken harikalar yaratabiliyorum. Avm çok kalabalıksa kendimi hiç üzmeden valeye veriyorum. Vale olan her yer can ve ciğerdir. Şehir merkezine iniyorsam, çarşıya vs belirlediğim otoparklara bırakıyorum. Onlara zaten anahtar teslim edip alıyorum. Diğer yerlerde de en rahat park yapabileceğim yere parkedip yürüyorum 😂Ders almadan önce çıkmaz sokakta oturuyordum. Park etmek de girmek de aşırı zorken orada öğrenmiştim. Ders bir aldım, bütün dengem şaştı. Hocamdan da kaynaklı tabii. Omzumu hizala, popomu şuraya denk getir demesinden gına geldi. Yanımda sürekli omuz ve popo nereden bulayım 🙂↔️İyi bir hocayla derse gireceğinizi düşünüyorsanız ders de alın.