Benim göğsümde açık yara vardı o göğsümü hep sağdım diğerini verdim. Diğeri de çok iyi durumda değildi halbuki onda da yarık vardı ama onun acısı diğerine göre daha çekilir durumdaydı. Her neyse açık yara olanı iyilestirdik uzun bir süreç ama olsun süt kesilmedi en azından. Ama düzenli sağmak gerekiyor ve 2-3 haftada falan tamamen iyileşti. İlk zamanlar biraz can acıtıyor iki gün sonra falan acısı geçiyor ama. İyileşmesi uzun sürüyor sadece. Kullanmadığım şey kalmadı benim de tek çare sağıp vermek oldu..