kızlar selam, dün gece garip bir kriz yaşadık. gece 10 gibi temiz bezini bağladığım oğlumu 11 gibi yatırdım. nerdeyse 2 saatte bir ağlayarak uyandı, zor sakinleştirip uyuttum geri. en son sabah 5te sakinleştiremeyince pişik mi oldu acaba diyip bezini açtık ki kupkuru, normalde doldurmuş olması gerekiyordu. sonra bezini açınca bi köşeye geçti oturdu çişini yaptı. Bu arada tuvalet eğitiminin t’si yok hayatımızda. sonra geri dalamadı güne başladık. Neden gece çişini yapamamış olabilir? gün içinde bi sıkıntı da yaşamadık. hiç aklına bişey gelen var mı?