100710 Arkadaşlar bebeğim 21 aylık oldu bu zamana kadar hiç marketler de satılan hazır ürünlerden vermedim meyve suyu çikolata kek gibi şeyleri vermedim etrafımdaki insanlar komşu falan daha bebeği 10 aylık bu saydığım herşeyden alıp veriyorlar çok zararlı ben herşeyi evde kendim yapip veriyorum benim gibi hic hazir gida vermeyen anneler var mi ?
saribez 100710 ben de vermiyorum ve pimpirikli oluyorum bu yüzden. Zaten aklı erdiğinde çocuklardan görüp yiyecek engelleyemicem ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi
Mazikeen 100710 bende vermiyorum çalışan anne olduğum halde evime de mümkün olduğunca paketli bir şey sokmuyorum zaten ben çocukluk çağı obezitenden dolayı en güzel dönemlerini obez olarak geçirmiş biriyim ve ameliyat oldum kızımın aynı sorunları yaşamasını istemiyorum
Aslicamm 100710 hazır değil de zararlı gıda dersem ben varım 27 aylık oğlumla çünkü içeriği temiz olup paketli ürün kullandigim oluyor ozellikle ara öğünlerde. Trans yağ içeren, şeker içeren, katkı maddesi içeren herhangi bi ürün kullanmıyorum ve uzun süre de kullanmayı düşünmüyorum
100710 Vermiyorum diye de kötü yorum yapan insanlarda var sanki bir çocuk ben doğurmuşum gibi laf söylüyorlar
annesininbebisi Benim kızım 3 aylık ama ben de vermeyeceğim inşallah, eşim zaten çok hassas bu konuda, biz ikimiz de sadece içeriği temiz olan gıdaları tüketiyoruz. Kimin ne dediği pek umurunuzda olmasın çocuğun ebeveyni siz ve eşiniz gerisi konuşsun dursun 😌
GezginPaNDa Ben de vermiyorum. Ben vermem ama Başka anne verir . Fakat ben vermiyorum diye en iyi anne de ben olmam .
acarasaf Aslicamm içeriği temiz paketli ürünler neler acaba bende oğluma hazır gıdalar vermek istemiyorum ama bazen disarida mecbur kalıyorum
Stardust1 100710 Bende vermiyorum, kızım 32 aylık. Herkesin kendi tercihi ama yazık yani 10 aylık bebeğe paketli gıda vermek neden yani 🤦🏼♀️
livanurvealpinannesi61 100710 bende almıyorum eşim veriyor ona da verme alma diyorum. Geçen eşimle kaynanam markete gitti. Kızımı da götürdü. Danone almışlar. Dedim ben vermiyorum bunları dokunuyor öksürüyor sonra. Bana diyor oda mı dokunuyor ne Yicekler diye dedim ben kendim yapıyorum organik atıştırmalık alıyorum. Marketten almıyorum onlar sağlıklı değil iştahsızlık yapıyor hem.
muazinannesii 100710 Ahh bu konudan çok muzdarip biri olarak söylüyorum 1 yasına gircek oglum bende dikkat ediyorum ama annemlere gidince annem zorla veriyor ya cikolata kek kraker veriyor anne verme diyorum karısma yesin siz yedinizde noldu diyo 😏 telefondan cizgimfilm acıp izlettiriyo anne izletme diyorum yok anlamıyo kadın 😵💫
100710 Büyüklerimiz ne yazık ki yapma verme desek bile onlar bildiklerini yapıyorlar komşumun bebeği hazır meyve suları hazır danetteleri çok sık yiyen bir bebek şok oluyorum birşey desem kötü yorumlar yada çok yanlış anlamalar oluyor daha bir yaşında bile değil çok üzülüyorum böyle konularda benim ailemde bazen bebeğimi yapma verme dediklerimi veriyorlar sonra bana laf söylüyorlar çocuğu böyle şeyler vermiyorum diye