Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık olmak üzere ek gıdaya 10 gün önce falan başladım ilk bir hafta gayet yedi yuttu ama 3 gündür falan ağzında tutuyo kesinlikle yutmuyo nerde yanlış yaptım anlamadım 1 hafta daha bekleyip tekrar başlasam diyorum siz ne önerirsiniz var mı başına gelen