Doktorumuz poposunu tutmayı öğrendiği için dedi tatmin olamadım nedense 2 hafta önceye kadar kaka yapan bebek biranda kesildi lavman yapıldı ve şimdi 4. Gün tekrar kaka yok gerçekten imdaaaat doktorumuzda sürekli fitil ve lavman yapamayız 10. Güne kadar normal dedi ama çocuk huzursuz ve ağrısı var çok az yaptı 1 tl kadar doktor kabız olsa onuda yapamaz dedi