yigitinannesi41 pişik olmuştur ☺️ bir anda oluyor. Doktorumuz krem verdi günde 3 defa sürdük rahatladı. Endişelenmeyin yarın sağlık ocağına götürün doktorunuz kreminizi/merheminizi versin bebeğiniz de rahat ersin.
Havalar çok sıcak malum. Oluyor işte ☺️