Cigdem61 sadece tadım yapın benim anladığım fazla veriyorsunuz haşlayın ve çocugun eline verin eline yüzüne sürsün ısırsın oynasın atsın ve yiyeceğe alışsın. Eline almadan mıncıklamadan yemezdi benimki de keşfettiğini düşünüyorum ben şahsen. Ki k kadar vermeme ragmen ben de hastalıkta dişte tatilde vs hep red yaşadım. Çevremde sizin gibi yapanlar yemiypr zayoflıcak diye telefondan müzik açmaya başladılar zorla yediriyorlar sakın böyle şeylere girişmeyin eline verin bolbol karşısına geçip siz de iştahla yiyin ki öğrensin. Ayrıca erken değil ideal bence başlama ayınız. Sadece ani arttırmayın o da önemli sürekli sıvı alan bir bebek doydugunu belirtse de dile getiremiyor biraz sakin kalıp ona alan açın. Nasılsa yiyecek acele etmeyin