eylulcakir Nereden nasıl bağlamışsın konuyu o kadar kötü kalplisin ki nasıl saldıracağını bilemiyorsun. En az o bahsettiğin saldırganlar kadar saldırgansın.
Sen ve düşüncelerin daha tehlikeli.
Kimse cocuklar ölsün, parçalansın demiyor bunu hangi insan söyler ya da ister?
Çözümü sen bulamazsın devlet bulur öldürmek dışında.
Sen sadece buraya post açıp kaos yaratıp 2-3 kere cevap verip sonra susup sadece okuyan kötü bir insansın.
Derdin Allahın sessiz kulları olmuş yazık sana allah vicdan versin seni ıslah etsin.