atlasum Hamileliğimde 28 kilo aldım çoğunu verdim nerdeyse. Göbeğimde hiç yok ama bacaklarım ful yırtık yaşlı bacağı gibi duruyor kilo verdikçe daha da gözüme batıyor yaşayan var mı bu durumu siz nasıl aştınız