Kızlar çok düşündüm bunu sormak için ama artık kendimi kötü hissediyorum. 10 aylık bebeğim var bana hiç düşkün değil kucağımdan herkese gider babası alınca bana hiç gelmez. Doğduğu günden beri hiç kucağımdan bırakmadım, emziriyorum ama neden böyle anlayamıyorum bu durum beni çok üzüyor. Böyle bi durum yaşayan var mı?