Merhaba kızlar, benim oğlum telefonla yemek yemeye çok alıştı yemek önüne koyuyorum telefon gelene kadar ağlıyor mama sandalyesine koyuyorum yine aynı şekilde . Hatta son zamanlar da meyve yerken bilemtelefon istiyor . Nasıl bıraktırabilirim bilen yada bu sorunla başa çıkmış olansınız var mı .? Bebeğim 19 aylık