Beren- Kızlar elbise içine astar alacağım penye olanlardan mi alayım nasıl kullanıyorsunuz? Tesetturluyum
LadyGaddar Beren- Bana da hem etek hem elbise astarı lazım, trendyola bakıyorum saçma sapan bir kumaş 500 TL, Başka bir isimlemi aramak lazım bilemedim
Beren- LadyGaddar evet dimi ya bende bulamadım. Pantolon tipi astarlar var bir de kullanışlı olur mu bilemedim
Tatlican Beren- Panton tipi iyi olmaz bence .siz iccamasir picama satan yerlere bakin onlarda olur penye rahat olur bence . Ben eski etegimin astarini kesip belini dikip lastik taktim guzel oldu