Kızlar benim oğlum 10 aylık ama hiç kimseyi yabancılamıyor🙄😂 yani yanından ayrılıp gitsek başka birinin kucağına gitse hiç ağlamaz bizi aramaz etmez , bu güvenli bağlanma filan vardı , biz de o güvenli bağlanma yok mu acaba? Ya da var mı ? Tam da bilmiyorum bu güvenli bağlanma olayını