Semaaa39 Efemom_ hayır herhangi bi sorun yaşamadık. Hemen hemen her ürününü kullanıyorum. Kaşıklarını tabaklarını vs. Cok cok güzel bi marka. Oioi de almıştım mesela silikon setlerden. Muchkınleri kullanınca onlar hop çöpe :)
elifguven Kesinlikle munchkin suluk şimdi alışması için bardağını da aldım biraz pahalı ama 1 günde öğrendi
Anatotales Efemom_ sipariş yeni verdim hamileyken baby plus almışım ne alakaysa 10. Aydan beri kullanıyoruz şimdi avente geçiyorum. Öğrenciler de çok kullanıyorlardı güzel bir suluk kalitesi ortada onu tercih ettim inş memnun kalırım
Efemom_ Anatotales bende baby plus almıştım şimdi çok fazla öneri üzerine bugün munchkin sipariş ettim
Karan2023 Ben ilk aventle başladım güzeldi kaybettik, sonrasında Dr browns aldım çok memnunum biraz pahalı ama değiyor bence kulplu ve istersen çıkarabiliyorsun (18 aylık(
Rwerdst Efemom_ iyi yapmışsınız. Şuanlık suluğumuz bize yetiyor yetmeyince bende büyüğünü alacağım. İnşallah memnun kalırsınız
Efemom_ Rwerdst inşallah çok teşekkür ederim. Kapağı kırıldı diyenler çok olmuş ama sorun yaşadınız mı
Rwerdst Efemom_ kapağını nasıl kırmışlar çok merak ettim şuan 🤣🤣 benim oğlım sürekli fırlatır. Kapağı çıkıyor zaten. Fırlatınca genelde çıkıyor ama kırılma olmadı.
Rwerdst Efemom_ yani kırılması için ekstrem durumlar olması lazım. Çok kaliteli malzemesi. Bu arada skip hop ta bakabilirsiniz. Ben büyüyünce ikisi arasındayım
Noname21 Efemom_ Avent in plastik olması benim canımı sıkmıstı baby ne çelik termoslu suluk kullanıyoruz ki senedir memnunuz
Noname21 Efemom_ sonuçta plastik be bileyim Çelik ya da cam dan yanayım hep cam çocuklar için riskli çelik iyi ama