diloslarrr çalışan anne olarak çalışmamanızı tavsiye ederim tabi çok ihtiyacınız yoksa, 9 aylıkti bıraktim,2 buçuk yaşına kadar kız kardeşim baktı ,son 1 yıldır bakicida ,ama her sabah anne beni bırakma diye ağlıyor, akşamdan sabaha kadar uykusunda bile yanımdan ayrılmak istemiyor,çok zor çok