srny77
bir kızım var, ilk çocuğum.
erkek olsa da elbet bal gibi olurdu ama kız çocuklarının o tatlı dilliliği, o cilveleri, naifliği her daim hoşuna gitmiştir.
kadınlar olarak dünyanın cevheri olduğumuzu düşünüyorum, bir tanesini kendim yetiştireceğim için çok şanslı hissediyorum 🤍