bireslemannesi Dün 4. Ay aşısından sonra akşam ateşi çıktı bir çay kaşığı calpol verdim düştü bu sabah yine çıktı bir çay kaşığı daha verdim şimdi tekrar çıkıyor calpol vericem yine onun dışında ne yapabilirim ilk bebeğim herhangi bir tavsiyeniz var mı
Eso66 bireslemannesi Ben atlet giydiriyordum, ılık kompress yapıyordum,( verem aşısı değilse) ılık duş aldıra bilirsin, ve calpol gecmiş olsun geçecek hepsi😊