Anonim__ Ombre yaptırdım 4 ay falan oluyor dibi geldi evde hangi renge boyayabilirim acaba ton veya numara verebilcek olan var mı
Busegr Anonim__ ombrenin üstü hangi tonlarda görmeden numara önermek hata olur güzelim ombrende çöp olur 😂
Busegr Anonim__ valla beni ilgilendiren kısmı saçın zaten ama buralara arada erkekler karışıyor attıklarımızda malum silinmiyor sana kalmış rengi görürsem yönlendirebilirim ama