Sevval2301 Anonim__ emziriyorum ve korunuyoruz 11 inde olmam gerekirdi bu ay 17 sinde oldum😂😂bence rötarli bu ay afsgsgsg
Honki_Ponki İki üç güne oldum oldum olmadım yetkililere seslencem bende buranın yetkilisi kim diye🤣🤣🤣