Merhaba herkeseee kızım ağustos 31 de 1 yaşına girecek inşallah.Ve ben konseptli güzel ağır bi doğum günü olsun istiyorum sade şekilde de kutlayacağım çünkü ama konsepte karar veremiyorum kıyafete olsun balon renklerine konsepte bana fikir ve öneri olması için yaptığım veya beğendiğiniz doğum günü konseptlerini paylaşır mısınız şimdiden teşekkür ediyorum Tüm hepimizin herkesin çocuklarına uzuuuyn sağlıklı ömürler diliyorum ❤️❤️❤️