Merhabalar, kızım şu an 4 aylık. Önceden memede uyurdu hep ama artık atağında etkisiyle memede uyumayı istiyo çığlıklar basıyo bi anda 😂 ben de kucağıma alıp uyutmaya başladım.
Şimdi size sormak istediğiim bu dönemde nasıl alıştırırsam öyle devam mı eder yoksa atak dönemi sona erdiğinde yine memede uyumaya devam eder mi?