Kızlar bebeğim 11 aylık. İlk kez kafasını kapıya çaptı. Şu sıralar çok hareketli. Sert değildi ama ağladı taabi. Kenar yeri var ya uzunlamasına olan yer oraya çaptı. Kucağıma aldım hemen, sakinleşti, bir baktım şişmiş ve morartı var yeşilimsi gibi. Hemen üfeleyerek buz koydum. Şimdi de bu super stick yatıştırıcılar var ya bitkisel ondan sürdüm. Hastaneye gitmeli miyim hemen yoksa 1-2 saat kadar kusma ya da başka reaksiyon görülmezse korkacak bir şey yok mu sayılır. Başına gelen çevresinde birinin basına gelen var mı?