mom97X Kızlar bebeğimde biraz sarılık var, 8 günlük bebeğim. Elimden geldiğince emzirip mama veriyorum. Tamamen sarılık riski ne zaman bitiyor ?
boralii mom97X 3 ay sürdü bizimki. 5-6 gün hastanede kaldık sarılık değeri yüksekti ve enfeksiyon kapmıştı. Hastaneden çıktıktan 1 ay sonra tekrar götürdüm testler yapıldı bir daha gitmedim psikolojik olarak çok çökmüştüm. Şu an oğlum 5 aylık sarılık görülmüyor ama kontrol için tekrar gideceğim çok geçmiş olsun
zeydaa Bizim doktorumuz iki haftalıkken bittiğini söylemişti. Tabi birde uzayan sarılık denen bir şey var. Bol bol emzirin
zeydaa mom97X hatta yaklaşık 1 haftadır hiç mama vermedim. Tamamen anne sütüne döndük. Uyuduğu zamanlar sağım yapıyorum acıkınca biberonda sütü ısıtıp veriyorum. Genelde de emziriyorum. Eğer makinen varsa sağım yapmak sütü daha da arttırıyor
zeydaa Bende aynı şekilde besliyorum. Bebeğim 1 aylık. Mamadan ziyade bol bol emzir ama emzirmeyi çok öneriyorlar. Zamanla geçecek sarılık inşallah
zeydaa mom97X bende ilk başta kaşık kullandım ama bebeğim hiç sevmedi kaşıkla beslenmeyi. Şimdi biberona döndük daha iştahlı yiyor
mom97X boralii ayy çok zor Allah yardımcınız olsun inşallah. Hastane ortamı insanı daha da hasta ediyor Allah korusun bebeklerimizi