Fidan_144 1hafta önce betam 117 iysi şimdi 3904. 07 1haftada bu kadar artması normalmı son adet ) 8mayıs geç döllenme durumuda var
turkan2_ SevimliHayaletCasper mrb bnmde son adet 5 Mayıs pazartesi kan verdim 21cikti Çarşamba tekrar alındı dün 78.8 böyle çıktı iyi mi
Yildiz_ SevimliHayaletCasper Merhaba benimde son adet 28 mayıs 25 haziranda 6.67 27 haziranda 25.73 28 haziranda 38.19 çıktı sizce normal mi 🙏🏻
SevimliHayaletCasper turkan2_ 2 günde 2 katına yada daha fazla çıkması gerekiyor. Sizinde 2 kat ve üzeri çıkmış gayet iyi sizede hayırlı olsun
turkan2_ SevimliHayaletCasper tşk ederim ❤️ Allah razı olsun moralim bozuluyo sağlık ocağında verdim onlarda heralde pek bilmiyo dış gebelik olabilir diyp bana hastaneye sevk kağıdı gibi bişey verdiler değerin birden firlamasi beklenirmis 🤦🏼♀️