minikmucizem0402 Kaç ay kullandınız ? bizimki şu an 5. Ayına girecek sipariş ettik ben hem mama sandalyesi hem de gün içinde kullanırız diye düşündüm ama uzun süre gitmesi lazım bana şu an 6 kiloya yakın sanki uzun süre gitmez gibi geliyor bana
papatya__ minikmucizem0402 keşke sipariş vermeseydiniz zaten artık hatelenme döneminde asla o da durmak istemez emeklemek dönmek varken
encet minikmucizem0402 ben 1 aylıkken kullanmaya başladım şuan sadece yemek yiyebilmek için kullanıyorum çünkü yan demirlerinden tutunup oturmaya çabalıyo içinde geriye dönmeye çalışıyor falan eğer internet siparişiyse iptal edin derim 😂
berrakhsmnlr Çok geç kalmışsınız hanımefendi onlar yenidoğan-5 aya kadar kullanılıyor zaten bebeğiniz kısa bir süre sonra dönmeye başlayacak napsın sallanan ana kucağını 😂
Glcn2025 Ay ben aldım Yenidoğan haliyle bile durmadı içinde şimdi bebeğim 5 aylık bir saniye oturmuyor içinde kıyamet kopuyor birde zaten o 15 kiloya kadar falan benim ki sıfır duruyo kız almak isteyen olursa satayım 😀😀😀
Glcn2025 Evhamlianne fotoğraf nasıl yükleniliyor acaba ben 2800 tlye aldım hala da fiyatı öyle sırf aldım açtım diye 2000 tlye satarım dolaba koymayı düşünüyordum zaten sıfır çocuğum üstünde oturmadı bile herşeyş aynı duruyor -
Asyabuse Bence iptal edin çünkü 5 ay sonrası pek mümkün değil durması mama sandalyesi olarakta kullanırım demişsiniz ki oturur vaziyette yedirmelisiniz boğazına kaçabilir yani o işlev içinde uygun değil