Deletedmom_119 Hem yaz hem kış kullansın diye düşünmüştüm 0.5 tog alsam yazın içine tek bezle kullanabilir mi yaza 0 3 tog kışa 0.5 tog mu almalıyım ?
aryig Deletedmom_119 ben 0.5 tog olanı aldım kışın evimiz yakınca sıcak oğlum üşümüyordu hem zıbın hem pijama üstüne tulum zaten şimdi yaz geldi büyüdü kullanmıyorum ama bebekken de içine tek zıbınla yatırıyordum cam açık falan.
mrsfly Deletedmom_119 0,5 aldım yaz için fazla kalın o yüzden bende müslin uyku tulumu aldım inanılmaz memnunum
cirkinordekyavrusu Deletedmom_119 0.3 togunu kullandım 3 yaşına kadar da kullandım sayılır fermuar kısmında dedikleri gibi sıkıntı yaşamadım,
Deletedmom_119 aryig memnun kaldınız peki yorumlarında fermuarı boğazına kadar dayanıyor yazıyordu 0.3 top şu an için iyi olur o zaman galiba
aryig Deletedmom_119 evet biraz öyle fermuar ama sıkacak kadar değil çocuğu ama evet yukarda. Ben memnunum neredeyse iki yıldır kullanıyorum şimdi oğlum büyüdüğü için üstü açılsa da hasta olmaz bu havada diye kullanmıyorum ama kışın yine kullanırım.
aryig Deletedmom_119 bu arada ben aldığımda kidze yoktu henüz ya da ben görmedim kış için o daha tercih edilir bence çünkü kol kısmı uzun owli yarım kol
Prensesin_Annesi_ Deletedmom_119 Kidzee markasını almayı düşünüyorum bende cok övülmüş hep karsıma cıkıyo
Deletedmom_119 Prensesin_Annesi_ onada bakayım owliden pek memnun kalınmamış zaten bende kararsızım ama korkudan üstünü örtmüyorum en fazla hasta olur
mrsfly Deletedmom_119 link paylaşmak yasak ama trendyolda las vivas kids müslin uyku tulumu yazarsanız çıkar