Kızlar size şöyle anlatayım, bende bi vesvese midir takıntı mıdır bilmiyorum sürekli örnek: şimdi namaz kılmazsan bebeğine bi şey olur. Şimdi bunu yapmazsan şöyle olur namaz kılmıyorsun ya bak bebeğine bi şey olacak.. Allahım korusun. Ben bi evladımı 30 haftalık iken anne karnına kaybettim ve çok zor anlardı bu bebeğime bi şey olacak korkusu var sürekli aklıma ya tövbe haşa ona da öyle olursa.. olacak gibi şeyler geliyor istemsizce böyle düşünüyorum kızıma çok düşkünüm 6 aylık kızım var çok korkuyorum yardım edin bana en küçük şeyde takıntılık.